روابط عمومی شهرداری لاهیجان در سطح استان گیلان برتر شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از مدیر روابط عمومی شهرداری لاهیجان به عنوان روابط عمومی برتر شهرداریهای استان گیلان تقدیر کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از مدیر روابط عمومی شهرداری لاهیجان به عنوان روابط عمومی برتر شهرداریهای استان گیلان تقدیر کرد. به گزارش "لاهیگ"، محمد اکبرزاده به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در تقدیرنامهای خطاب به شاهین جهانگیر بلورچیان، از تلاشها و زحمات وی برای ارتقاء جایگاه مدیریت شهری و کوشش جهت کسب افتخار برای استان گیلان در سطح کشور به عنوان روابط عمومی برتر شهرداریهای استان گیلان قدردانی کرد.
شایان ذکر است، روابط عمومی شهرداری لاهیجان در طول سالیان اخیر با انعکاس بهموقع اخبار و عملکرد شهرداری لاهیجان و همچنین حضور موفق در نمایشگاههای کشوری و استانی، تا کنون موفق به کسب چند رتبه برتر در سطح کشور و استان شده است. شهردار لاهيجان نيز به همين مناسبت از شاهين جهانگير بلورچيان (مدير روابط عمومي شهرداري) و مهديه رجبپور نيكو و بهروز حيدرپور از كارشناسان و كاركنان روابط عمومي شهرداري لاهيجان با اهداي لوح تقدير و هدايايي به دليل زحمات بيدريغ و شايسته در جهت كسب افتخار روابط عمومي برتر شهرداريهاي استان گيلان كه بدون منت و با وجدان كاري به ثمر رسيده است، تقدير و تشكر نمود. گفتنی است، 27 اردیبهشت
ماه به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است تا از تلاشگران عرصه روابط عمومی تجلیل شود.
محمد: كسب اين افتخار را به همشهريای عزيز تبريك ميگويم. روابط عمومي شهرداري در طول اين سالها تلاش زيادي براي معرفي شهر لاهيجان در كشور انجام داد و تا جايي كه از نزديك با آقا شاهين آشنا هستم، هميشه هم مورد بد لطفي بعضي از آقايان در لاهيجان قرار داشت. ولي به عشق شهر خود از هيچ كوششي فروگذار نبود و اين كمترين حقي بود كه دريافت كرد.
سینا: واقعاً دستشون درد نكنه. اي كاش مثه باشگاه شهرداري زيرآبشو نزنن. چون توو لاهيجان اونهايي كه حسودن، فقط هنرشون له كردن ديگرونه. بياييم غريبه پرستي رو كنار بذاريم و قدر اين جوونا رو بدونيم.
رضا: خدا رو شكر تازه فهميدند عناويني كه شهرداري در طول اين سالها در كشور و استان كسب كرده، كار اين بنده خدا بوده كه كارش رو بلده. اما چرا از اين افراد در شهر خودمان خوب استفاده نميكنيم؟!
حسین: آفرين به اين افتخار كه باعث شد نشون بده لاهيجان بالاتر از خيلي از شهرها هست و هنوز در تاريخ ميدرخشه. من هم از راه دور به مدير جوان و خوش فكر روابط عمومي شهرداري كه فكر كنم از روزنامهنگاران باسابقه هم هست تبريك ميگويم. خيلي خوشحال شدم.
عباس عابدینی: شاهین عزیز! موفقیت روزافزون شما مایه مباهات دوستان است. آرزومندم که پلههای ترقی را یکی پس از دیگری طی نموده و به آنچه که استحقاقتان است نائل آیید. پیروز باشی دوست باصفای من. چشم همه حسودانت کور باد!
لاجون زكون: يه سئوال مي ديل مشغول بوده و اونه كه چرا امه شهردار در شهر، اوستان و كشور نمونه بوبو و امه روابط عمومي شهرداري هم در اوستون نمونه بوبو، ولي ايي شوراي شهر كه ادعاي فضل زياد دانه و چهار سال در خاموشي بو و كهالي ايشون نجات بده و فكر كونن مردم ندونن چرا هيج جا ايشون اسم دنه، ايشون فكر كونن مردم ندونن در شورا چه خبره و چطور هر كدوم مجوزهاي آنچناني حيتن؟ مردم در انتخابات شورا ايشون كار دانن!
رحمانپور (مدیرمسئول هفتهنامه صدای لاهیج): این موفقیت را به جناب آقای جهانگیری و همکاران ایشان که از نمونه بارز روابط عمومی بهروز و فراگیر میباشند تبریک عرض میکنم. به امید روزی که همه ادارات از پتانسیل خوب روابط عمومی استفاده نمایند.
شاهین جهانگیر بلورچیان: با سلام و ادب به حضور همه عزیزان. ابتدا جای دارد از امید ساعی عزیز (مدیر سایت وزین لاهیگ) به خاطر پوشش همیشگی اخبار لاهیجان و استان قدردانی نمایم. یکی از دلایل موفقیت در هر مسئولیتی به یقین رسانهها هستند که متأسفانه برخی از مدیران تنها بهبه کردن آنها را میستایند و از انتقاد کردنها همیشه هراساناند؛ درحالی که باید از رسانه و تبلیغ، نهایت استفاده را برد و اگر موضوعی هم باعث سوء برداشت شده، با یک توضیح به روشن شدن اذهان پرداخت. رسانههای استان و کشور در مدتی که اینجانب در روابط عمومی شهرداری بودم نهایت عنایت خود را شامل کردند که از همه عزیزان، بهویژه امید ساعی (مدیر سایت لاهیگ)، انوشیروان مباشر امینی (مدیرمسئول بام سبز)، رحمان رحمانپور (مدیرمسئول صدای لاهیج) و همه دوستان تشکر مینمایم. همچنین از دوستانی که در این مدت با پیامهای خود مرا شرمنده نمودند، صمیمانه قدردانی مینمایم. از زمانی که از خانواده رسانه به روابط عمومی آمدم، از همان ابتدا اهدافی را برای ارتقاء این مسئولیت مهم که امروز به عنوان هنر هشتم در دنیا شناخته میشود در سر پروراندم و نامهربانیهای زیادی را هم تجربه کردم؛ از دوستانی که انتظارش را نمیرفت تا افرادی که هنر بیهنریشان در شبنامه نوشتن بود، اما عشق به کارم باعث شد آن اهداف برای تغییر نگاه به روابط عمومی را در سطح استان پیگیر باشم که میزبانی نخستین جشنواره روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی استان رخداد بزرگی است که در تاریخ روابط عمومیهای گیلان بینظیر بوده که این مهم به شهرداری لاهیجان سپرده شده که افتخاری بزرگ برای شهرمان میباشد که با حمایت شهردار محترم و شورای هماهنگی روابط عمومیهای گیلان در لاهیجان برگزار میشود. آرزو دارم روزی قدر و ارزش واقعی روابط عمومی در لاهیجان هم دیده شود. از همکارانم در روابط عمومی شهرداری هم که در این مدت نهایت سعی خود را برای ارتقاء این جایگاه کشیدند ممنونم که اگر آنها نبودند، این موفقیتها هم ممکن نبود و از تمامی همکاران شهرداری و شهرداران محترم هم به دلیل حمایت و تحمل فشارهای وارده در طول چند سال اخیر سپاسگزاری مینمایم. اگر موفقیتی بوده، حاصل زحمات دیگرانی است که تلاش کردند و ما ثبت و ضبط کار آنها را برعهده داشتیم که اگر غیر از این بود، ما به وظیفه ذاتی خود عمل نکرده بودیم. لاهیجان دارای جوانان لایقی است که باید به آنها میدان داد.
نرجس حسینپور: با سلام و عرض خسته نباشید به کارکنان محترم. گلدانهایی که اطراف استخر نصب شده، هیچ زیبایی به آن فضا نداده؛ از طرف دیگر نگهداری بسیار مشکل و هزینهبر است.