همزمان با سیزدهم فروردین (روز طبیعت)، شهر لاهیجان میزبان صدها هزار گردشگر بود.
به گزارش "لاهیگ" به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، صدها هزار مسافر و گردشگر در این روز از ساعات ابتدایی صبح وارد شهر لاهیجان شدند تا با حضور در اماكن گردشگری و طبیعت، روز سیزده نوروز را در لاهیجان سپری كنند.
شهرداری لاهیجان كه از هفتهها قبل خود را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی كرده بود، در این روز نیز با بسیج همه واحدها و امكانات، تمام سعی خود را بهكار بست تا مسافران، همشهریان و گردشگران روز خوشی را در این شهر سپری كنند.
برپایی "ایستگاه صدای روابط عمومی شهرداری" در حاشیه استخر از دیگر برنامههای جالب توجهی بود كه از ابتدای صبح با پخش موسیقی و مصاحبه با مسئولان و گردشگران مورد استقبال گسترده قرار گرفت.
شهردار لاهیجان در این روز همزمان با بازدید از اماكن گردشگری و بررسی نیازها و رفع مشكلات مهمانان، در محل ایستگاه صدای روابط عمومی كه بهطور زنده برای حاشیه استخر و دامنه شیطان كوه به اجرای برنامه میپرداخت، حضور یافت و سال نو را بار دیگر به مسافران و شهروندان تبریك گفت و آرزو نمود مسافران لحظات خاطرهانگیزی را در شهر نمونه گردشگری لاهیجان سپری نمایند.
رضا كهالی از مسافران خواست در روز طبیعت تلاش كنند فضای سبز و محیط زیست آسیب نبیند تا آیندگان نیز از مواهب الهی استفاده كنند.
وی با بیان اینكه كاركنان شهرداری بهطور شبانهروزی آماده خدمترسانی به شهروندان و مسافران میباشند، گفت: شهرداری لاهیجان امسال تمام تلاش خود را بهكار خواهد بست تا با افزایش فضاها و كمپهای اقامتی بتواند رضایت مسافران را بیشتر جلب نماید و امكانات خود را برای ارائه تسهیلات به گردشگران افزونتر كند.
شهردار لاهیجان همچنین از تلاش تمامی كاركنان شهرداری و ادارات و نهادهایی كه در نوروز امسال با ستاد تسهیلات سفر شهرداری همكاری كردند تقدیر و تشكر نمود.
جواد نجار تمیزكار و مهدی شمس از اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز با حضور در ایستگاه صدای روابط عمومی شهرداری، ضمن تبریك سال نو به مسافران و شهروندان لاهیجی به تشریح برنامههای شورای اسلامی شهر برای برنامهریزی ارتقاء خدمترسانی در زمینههای مختلف پرداختند.
با پایان روز طبیعت، واحدهای اجرایی شهرداری زیر نظر معاونت خدمات شهری تلاش خود را برای پاكسازی معابر و جمعآوری زبالهها آغاز نمودند.