خدمات مشترکين تلفن ثابت در گيلان اينترنتی شد
مديرعامل شرکت مخابرات گيلان، اظهار داشت: اين استان داراي بيش از 920 هزار مشترک تلفن ثابت و حدود يک ميليون و 200 هزار شماره تلفن همراه مي‌باشد.
كدخبر: ۱۹۶۳
تاريخ: ۰۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۵

مديرعامل شرکت مخابرات گيلان از اينترنتي شدن خدمات مشترکين تلفن ثابت در اين استان خبر داد.
علي نعمتي به خبرگزاری ايرنا، گفت: اين اقدام با هدف رفاه حال مشترکان تلفن ثابت و صرفه‌جويي در زمان و هزينه‌هاي مترتب بر آن انجام شده است.
وي، يادآور شد: براي تسريع در ارائه خدمات و استفاده بهتر از خدمات اينترنتي، مشترکان مي‌توانند با دريافت رمز عبور از دفاتر خدمات ارتباطي از اين خدمات بهره‌مند شوند.
وي، اضافه کرد: شش سرويس از طريق اينترنت ارائه مي‌شود که شامل تغيير نشاني قبض تلفن، اخذ صورتحساب دوره کارکرد و ريز مکالمه‌ها، ثبت يا حذف نام مشترکان از اطلاعات 118، انسداد صفر دوم مربوط به ارتباط با خارج از کشور و همچنين ايجاد سرويس‌هاي ويژه است.
نعمتی، اظهار کرد: مشترکان مي‌توانند پس از دريافت رمز عبور از دفاتر خدمات ارتباطي در سطح شهرهاي استان گيلان با مراجعه به نشاني وب‌ سايت شرکت مخابرات گيلان به آدرسWWW.TCG.IR از خدمات اينترنتي بهره‌مند شوند.
وي، ادامه داد: تمام هزينه‌هاي خدمات مذکور طبق تعرفه‌هاي مصوب شرکت مخابرات ايران در قبض‌هاي صادره براي مشترکان منظور خواهد شد و تمام خدمات غيرحضوري تلفن همراه نيز قبلاً از طريق سايت مخابرات گيلان راه‌اندازي شده و قابل بهره‌برداري است.
مديرعامل شرکت مخابرات گيلان، اضافه کرد: اين استان داراي بيش از 920 هزار مشترک تلفن ثابت و حدود يک ميليون و 200 هزار شماره تلفن همراه مي‌باشد.

تمامی حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذكر منبع بلامانع است

www.lahig.ir