كدخبر: ۲۰۱۳
تاريخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۰
send ارسال به دوستان
print نسخه چاپي
گيلان از مزيت‌های گردشگری الكترونيكی بی‌بهره است
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان، گفت: تكنولوژي شبكه‌هاي فنآوري الكترونيكي در معرفي جاذبه‌هاي گردشگري مناطق مختلف و خدمات در طول سفر و نيز جابه‌جايي گردشگران از سرعت و مزيت بالايي برخوردار است.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان، گفت: گيلان از مزيت‌هاي گردشگري الكترونيكي بي‌بهره بوده و اين جايگاه در استان نهادينه نشده است.
رضا عليزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، سود جستن از آخرين فنآوري‌هاي نوين را فرصتي براي جذب بازار، ارائه محصول و بازاريابي گردشگري دانست.
وي، اظهار داشت: تكنولوژي شبكه‌هاي فنآوري الكترونيكي در معرفي جاذبه‌هاي گردشگري مناطق مختلف و خدمات در طول سفر و نيز جابه‌جايي گردشگران از سرعت و مزيت بالايي برخوردار است.
عليزاده هزينه استفاده از تكنولوژي روز در گردشگري را كمتر از ديگر ابزارها ذكر كرد و افزود: رزرو مراكز اقامتي، خدمات تورهاي گردشگري، شناسايي جاذبه‌هاي گردشگري و تعيين موقعيت با استفاده از شبكه‌هاي اينترنتي براي گردشگران ميسر و راحت‌تر مي‌شود.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان با اشاره به اين‌كه به‌كارگيري فنآوري الكترونيكي براي افزايش جذب گردشگر ضروري است، خاطرنشان كرد: راه‌اندازي كلاس‌هاي آموزشي تخصصي گردشگري الكترونيكي، به منظور گسترش بحث‌هاي نوآوري و تخصصي در صنعت گردشگري استان است.
وي بررسي ظرفيت‌هاي موجود با توجه به طبيعت سالم، آب و هواي مناسب، مراكز آب درماني و ... را يكي از اهداف و سياست‌گذاري‌هاي مهم سازمان ميراث فرهنگي بيان كرد.
عليزاده به نبود بستر مناسب براي جذب گردشگر در زمينه‌هاي آب‌درماني و عدم سرمايه‌گذاري در اين بخش اشاره كرد و گفت: ايجاد امكانات گردشگري، سرمايه‌گذاري توسط بخش خصوصي و معرفي جاذبه‌ها از طريق سايت‌هاي گردشگري از جمله مواردي است كه بايد بيش از پيش در راستاي جذب گردشگر درماني انجام گيرد.
نام:
ايميل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"