كدخبر: ۱۱۴۹۷
تاريخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
send ارسال به دوستان
print نسخه چاپي
مدير کل بيمه سلامت استان گیلان مطرح کرد:
راه اندازی سامانه ارائه خدمات شهروندی درجهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان است
دکتر محمدی گفت: برای تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان، سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لاهیگ ، مدیر کل بیمه سلامت گیلان با اشاره  به راه اندازی سامانه سرویس های شهروندی افزود: با توجه به اجرای برنامه جایگزینی نسخه نویسی الکترونیک به جای نسخه کاغذی دفترچه بیمه سلامت و برای تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان، سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد.

وی افزود: توجه به موضوع سلامت مردم از جمله مهمترین مصادیق حقوق شهروندی در جامعه امروز است که می‌تواند زمینه ارتقای شاخص‌های مختلف علی الخصوص ارتقاء سلامت جامعه را فراهم نموده و رضایتمندی روزافزون شهروندان را افزایش داد.

دکتر محمدی در مورد قابلیتها یشتر سامانه ارائه خدمات شهروندی گفت: سامانه ارائه خدمات شهروندی با قابلیتهای اعم از احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای،امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، امکان مشاهده کلیه نسخ ور یز نسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه شده وقابلیت مشاهده اعضای خانوار راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: برای دسترسی به سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت کلیه شهروندان می‌توانند از طریق آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc/ مراجعه کنند

سامانه مکانیزه رسیدگی وپاسخگویی به شکایات
وی در پایان یادر آور شد: با راه اندازی سامانه مکانیزه رسیدگی وپاسخگویی به شکایات ذینفعان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir بیمه شدگان عزیز می توانند با ثبت شکایت در این سامانه در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایند.

هم اکنون یک هزار و ۶۱۷ مرکز از جمله مطب، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، درمانگاه ومراکز درمانی استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

بر اساس آخرین آمار؛ یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۳۶ نفر تحت پوشش بیمه سلامت گیلان هستند.


نام:
ايميل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"