كدخبر: ۱۰۱۳۱
تاريخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
send ارسال به دوستان
print نسخه چاپي
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :
در قالب خدمات نوین اجرای میزخدمت در لاهیجان
در سه شعبه تامین اجتماعی رشت و واحدهای تابعه تامین اجتماعی بندرانزلی ، لاهیجان و لنگرود میزخدمت با چیدمان وفضای فیزیکی مستقل و درسایر واحدها درقالب خدمات نوین با این رویکرد در حال اجراست .
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در راستای ایجاد واستقرار میز خدمت در ادارات ودستگاهها و با هدف برنامه ریزی وهماهنگی های نهائی در جهت اجرای هر چه مطلوبتر این فرایند ، نشستی با حضور مدیرکل وکارشناسان اداره کل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد .


جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت امر پاسخگویی وتلاشهای صورت گرفته درجهت کاهش مراجعات حضوری وحرکت درمسیر ارائه خدمات مجازی ، میز خدمت را جلوه ای از اراده دستگاهها و مسئولین بمنظور پاسخگویی ورسیدگی به امور مراجعین برشمرد وآنرا حلقه واسطه ، مکمل و پیگیری کننده برای تسریع وتسهیل فرایندهای جاری معرفی کرد.

حق پرست با اشاره به قدمت طرح مذکور با نامهایی دیگر درسطح تامین اجتماعی گیلان ، پیشگامی دراین عرصه را از افتخارات تامین اجتماعی گیلان دانست واذعان داشت : اصلاح مکانیزم گردش کارارباب رجوع وبهبود آن با بهره گیری ازنرم افزار تحت وب درمیز خدمت طراحی شده وجه تمایز ومایه مباهات این اداره کل که به همت نیروهای متخصص درواحد فن آوری اطلاعات استان طراحی شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تشریح ابعاد طرح وضرورت مشارکت تمامی حوزه ها ، کرامت بخشیدن به مراجعین و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی را از مهمترین اهداف اجرایی در این برنامه قلمداد و بکارگیری نیروهای زبده ، شایسته ، کارآمد ، با تجربه ، مردمدار، مسئولیت پذیرو پیگیر را برای این بخش ضروری دانست واظهار داشت: بدلیل اهمیت موضوع ، درسطح شعب نیز روسا و معاونین واحدهای تابعه شخصاً مسئولیت رابط با میز خدمت اداره کل را جهت تقویت این پیگیریها عهده دار خواهند بود .

شایان ذکر است، در سه شعبه تامین اجتماعی رشت و واحدهای تابعه تامین اجتماعی بندرانزلی ، لاهیجان و لنگرود میزخدمت با چیدمان وفضای فیزیکی مستقل و درسایر واحدها درقالب خدمات نوین با این رویکرد در حال اجراست .

 
نام:
ايميل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"